Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πόσο έχω επιθυμήσει......

το μαγικό μου ΑΠΟΕΛ! Αυτό το υπέροχο συναίσθημα να βλέπω την ομάδα μου να πετά μέσα στο γήπεδο. Να τρίβω τα μάτια μου και να λέω κάθε 5 λεπτά "απίστευτη κάθετη", "απίστευτο δώσε-πάρε", "τέλειος συνδυασμός". Να γεμίζω αυτοπεποίθηση ότι μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ε θα μπει και το γκολ, πού θα πάει.

Πόσο σε έχω επιθυμήσει ΑΠΟΕΛ μου!

Μην το πάρεις σαν μομφή αυτό, δεν είναι. Είναι παράπονο. Προσωπικά είμαι απ΄αυτούς που σου βρίσκουν ελαφρυντικά. Που απορρίπτουν την άποψη της "αδιαφορίας".

Αλλά σ'έχω επιθυμήσει τόοοοοσο πολύ.

Δεν αντέχω να βλέπω τα σκυμμένα κεφάλια των πιστών σου οπαδών όταν αποχωρούν από το γήπεδο.

Δεν αντέχω να βλέπω τα σκυμμένα κεφάλια των ποδοσφαιριστών σου μετά από κάθε αποτυχία, αυτών των ποδοσφαιριστών που έχει δοξάσει όλη η Ευρώπη.

Ακόμα και χθες, άγνωστοι από το εξωτερικό έστελναν tweets στα Αγγλικά, Γαλλικά και έλεγαν "Ο ΑΠΟΕΛ μπορεί να αποκλείσει τη Λυόν". "Η Μάντσεστερ Γ. ακόμη μιλά - ο ΑΠΟΕΛ παίζει Champions League".

Βρες τον καλό, μαγικό σου εαυτό ΑΠΟΕΛ μου. Κέρδισε πίσω την αυτοπεποίθηση και περηφάνια σου.

Σε παρακαλώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου