Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Μάγκα μου, στο όνειρο μαζί σου!



Ναι, πάλι τα κατάφερε! Παρόλο που ήμουν μουδιασμένη μετά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, τα κατάφερε! Με μια του φράση μου γύρισε την ψυχολογία, με πόρωσε, με πάθιασε ξανά. Με επανέφερε, δηλαδή, στην κατάσταση στην οποία θα έπρεπε να είμαι πριν από ένα τέτοιο αγώνα.

«Το όνειρο μου είναι να αποκλείσω τη Ρεάλ…»

Ε ναι ρε Μάγκα μου! Κι εμείς μαζί σου στο όνειρο. Μέχρι τέλους.

Αν δεν το ονειρευτείς, δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει πραγματικότητα!

Ρίξε όλες τις μάρκες σου στο τραπέζι ρε Μάγκα μου. Παίξε ρέστα. Κι εμείς μαζί σου μέχρι τέλους. Ένα σώμα, μια ψυχή. ΨΥΧΗ UNLIMITED!

Δεν μας φοβίζει το όνομα, δεν μας φοβίζουν τα εκατομμύρια. Ψυχή Unlimited έχουν;

O πλανήτης γη πιστεύει. Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ονειρεύεται. Πώς είναι δυνατόν εμείς να μην;;;

Ρε Μάγκα μου, ΜΑΖΙ ΣΟΥ! Και στο όνειρο, και στη μάχη. Ούτως ή άλλως, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, ΕΙΣΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ!

Και ο πλανήτης γη ΣΟΥ ΥΠΟΚΛΙΝΕΤΑΙ!

Και κάτι μου λέει, ότι ΘΑ ΣΟΥ ΥΠΟΚΛΗΘΕΙ ΞΑΝΑ!

ΥΓ Μακάρι να παραδειγματιστούν οι ψευτο-τσάμπα "μάγκες" που σπιλώνουν το όνομα, την ιστορία, την ιδέα ΑΠΟΕΛ, και τους άθλους που πέτυχε ο Ιβάν και οι ποδοσφαιριστές του. Μακάρι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου